طب چینی اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی

در 12 ژانویه، 2014 JEFREY گارسیا که یک بیمار نارسایی کلیه در مردان است به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای اولین بار آمد. پس از یک ماه درمان به شهر خود با احساس شاد. بعد برخی از اطلاعات دقیق در مورد او، از آن شما می توانید چیزی در مورد اثر طب چینی در درمان نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی، امید آن می تواند شما را در حدی کمک مطمئن شوید.
او از پروتئین در ادرار 5 سال رنج می برد و بالا کراتینین سرم 1 سال. قبل از درمان سطح کراتینین خود را یک بار تا 204umol / L، پروتئین ++، هموگلوبین است 115G / L، RBC 3.89 × 1012 / L.
پس از درمان تمام ارزش تا حد زیادی کاهش کردم، فراز سطح کراتینین به 168umol / L، پروتئین +
با توجه به شرایط خود، دکتر ما بیماری خود را به عنوان گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی تشخیص داده میشود. بنابراین دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که همچنین شامل یک برنامه رژیم غذایی مناسب ساخته شده است.
طرح درمان:
داغ فشرده درمان 2 بار / روز، 2times انما درمان / روز، پا حمام درمانی 2 بار / روز
برنامه رژیم غذایی:
کم نمک، کم چرب، رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا.
همه کسانی که طب چینی می تواند گردش خون ترویج و بهبود عملکرد کلیه با حفاظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است. به منظور تحکیم اثر درمانی و جلوگیری از این بیماری از عود، دکتر ما او تجویز درمان خانگی و tole بلند او برای جلوگیری از خسته، کلوخ، عفونت و غیره. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد طرح درمان و یا رژیم غذایی، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، شما می توانید پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: